Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Δοκιμαζουμε το οινομελο....απλο και τελειο

Οινόμελο (κρασόμελο)

Υλικά:
  • 500 ml κρασί λευκό ημίξηρο ή κόκκινο ημίγλυκο
  • 5 κουτάλια της σούπας μέλι
  • 1 ξύλο κανέλα
  • 5 γαρίφαλα
Εκτέλεση:
Ζεσταίνετε σε χαμηλή φωτιά το κρασί. Όταν αρχίσει και ζεσταίνεται ρίχνεται το μέλι, την κανέλα και τα γαρύφαλα. Ανακατεύεται καλά, μέχρι να πάρει μία πρώτη βράση και στη συνέχεια το βγάζεται από τη φωτιά.
Σημείωση: Πίνεται ζεστό σε σφηνάκια χαμηλά στην αρχή γρήγορα και μετά σιγά σιγά...Μερικοί προσθέτουν και τριμμένη κανέλα για χρώμα... Βέβαια η συνταγή μπορεί ναποικίλει ανάλογα με το προσωπικό γούστο αρωματίζοντάς το και με άλλα μπαχαρικά όπωςμαστίχα ή δάφνη. Στην αρχαία εποχή τέτοιου είδους κρασί το έπιναν στις αρχές του γεύματος μετά την βρώση των ορεκτικών!

Στην υγεία μας!

4 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες Βασίλη Στην Μελισσοblogοσφαιρά! Μια δυνατή προσθήκη που θα βελτιώσει σίγουρα το επίπεδο του χώρου, καλός μελισσοκόμος και πολύ καλό παιδί, καλώς όρισες. Και η ανάρτηση πολύ δυνατή! Ωραίο θέμα, γουστάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαζαρε τι να πω....οι ευχες σου ότι καλυτερο για μενα!!...το blog το εφτιαξα κατι σαν προσωπικο ημερολογιο (μην γελασεις....χαχαχα) λογω του ότι εχω απογοητευθεί από το facebook....εχω και ένα μειονέκτημα....δεν μπορω να γραφω αρθρα σαν και σενα....χαχα....αλλα όμως θα ηθελα που και που να ανεβαζω καποιο αρθρακι σου ...με την αδεια σου φυσικα!!!! με σεβασμο σε ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασίλη ξέρεις πόσο σε έχω στην καρδιά μου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια ανάρτηση μου θέλεις στο blog σου, είσαι από τα άτομα που εκτιμώ και τους θεωρώ φίλους μου. Και στους φίλους χατίρια δεν χαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαζαρε θα εγραφα ευχαριστω χιλιες φορες αλλα το πληκτρολογιο θα επιανε φωτια...χαχαχα...ε και ετσι πιο απλα............ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ x 1000!!!!!!!!!...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.